Audi ma już dziewięć sukcesów w 24-godzinnym wyścigu Le Mans. Nowy model ma zdobyć kolejne sukcesy.

Wcześniejsze wersje jak R8, R10 i R15 były modelami z otwartym dachem. Nowe R18 ma być zaprojektowane w nadwoziu zamkniętym. Pierwsze jazdy testowe z wersją z dachem dały  bardzo obiecujące rezultaty.

Poprzednio R15 był napędzany 5,5 litrowym silnikiem Diesla V10. Nowe R18 będzie napędzane maleństwem w postaci 3,7 litrowego V6, połączonego z 6-cio biegową przekładnią.

Podwozie oraz aerodynamika nie uległy większym zmianom. Nadwozie zbudowane z włókna węglowego jest dużo sztywniejsze niż u poprzedników.

Na przodzie auta zamontowane potężne diodowe reflektory ze światłami do jazdy dziennej. Kształt na wzór cyfry jeden to odwołanie do historycznego logo marki Audi jeszcze z czasów Auto Union.

W dniach 11-12 czerwca zobaczymy co potrafią na torze.

Podziel się na:
  • Print
  • Facebook
  • Google Bookmarks
  • Drukuj
  • email
  • Gadu-Gadu Live
  • PDF
  • Poleć
  • RSS
  • Twitter
  • Ulubione
  • Wahacz
  • Wykop
  • Śledzik